Finfin söndag :)

Har verkligen haft en toppen söndag :) Vi röjde undan lite här i förmiddags och dammsugade!! Sen strax efter tolv kom fina familjen Naess/Andersson, lunch och sen var det full fart!! Deras lilla Wille som med stormsteg närmar sig 1,5år skulle såklart utforska allt eftersom han inte varit här hemma sedan han lärde sig gå. Jag tror bestämt att traska i trappan och dammsugaren som han hitta på i klädkammaren var tiopoängarna :) Sen röjjde han och Melvin i Melvins rum med 4 föräldrars ögon som övervakare!! Härligt att se de små liven leka....o även att se hur Melvin kämpa på med att vilja leka tillsammans med Wille!! Var hur mysigt som helst att åter träffa Sara & Erik. Veckorna rusar ju iväg o vips har veckor blivit nå månad. Så var länge sedan vi sågs. Men åhh så trevligt vi hade idag :) Hoppas på en repris snart.

Vid 16 åkte våra fina gäster och då fortsatte jag o Melvin att leka på hans rum innan det var middagstid för honom! Magnus åkte iväg på jobb vid 15,30 och när han kom hem strax efter 18 mumsade han och jag middag! Nu sitter Magnus o skriver, Melvin sover och jag gör så lite som möjligt :) Inväntar finalen i Mästarnas mästare och efter de Big Brother finalen!!

Imorn är det ny vecka med nya planer :) Ser speciellt fram emot personalfesten med jobbet på fredagskväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0