Blir inte pigg.

Näää tröttheten från ögonolyckan sitter i. Dels har ju lilleman det jobbigt i munnen så han sover lite mer oroligt även det inatt var en bättre natt än natten innan! Men jag sover inte hundra eftersom jag fortfarande har känningar i ögat och att det tar så mkt energi att hålla koll på Melvin med ett öga. På fredagsmorgon har jag bestämt att jag ska få ha sovmorgon då Magnus är ledig :) Wiii, då har Magnus även börjat sin semester som blivit en vecka framskjuten mot vad som var tänkt.

Idag är det typ en ny hemmadag på schemat. Jävla syn. Dock blir det en tur för mig till stan i eftermiddag då jag ska till tandläkaren :( Jag avskyr verkligen tandläkare....vill inte alls gå dit.
Just nu sitter jag med ipaden i knät medans Melvin kryper runt här i sitt rum och leker!!! En bra morgon än så länge humörmässigt!!! Ska försöka flirta till mig en titt i hans lilla mun när jag skrivit klart o se om det hänt ngt :)

Men nu blir det till o leta fram den största mugg jag äger för att få en mumsig kopp te!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0