Aouch

Vad har hänt med mitt knä? Ja o såklart är det inte redan det sargade högerknät som är opererat 4 gånger utan nu är det vänster. Har haft lite känningar i det sedan den där kvällen/halva natten när jag och Magnus grävde upp gräset runt thujorna och gjorde en rabatt runt med täckbark. Men inte värre än att jag skitit i det! Är ju så van vid att ha ont i knä så jag förtränger det!!! Men nu har det blivit galet mkt värre. Igår hade jag verkligen ont och idag är det fan pest. Är så illa nu att jag fått plocka fram mitt ordentliga knäskydd för att kunna gå skapligt på benet. Vad har hänt liksom....jag fattar nada! SUCK. Hoppas iaf att det vänder snart igen.

Melvin då, ja han verkar helt klart ha det jobbigt i sin mun. Alvedon i mun innan varje måltid och massor av tålamod från en själv så kanske han får i sig nåt. Han vill inte ens ta nappen längre när han är ledsen :( Stackars liten. Kall gurka och vatten är typ det enda som duger just nu. Någon som har något bra tips att dela med sig av? Antingen på hur ni fick i era små mat när de hade ont eller tips på mat som kanske kan slinka ner lite lättare!

Nu blir det lite smärtstillande för knät och något att äta!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi lade nappar i frysen som sonen fick suga på när han hade ont, det kanske fungerar? Det finns även bitringar som går att lägga i kylskåpet så att de blir kalla. När det var som värst lade vi dem i frysen, vilken står att man inte får men vi kollade att de var hela innan vi gav till sonen och är man desperat så är man...

2012-06-13 @ 11:08:32
Postat av: Jessica

Hej!

Har du kollat så att han inte har Torsk i munnen. Kolla om han är vit på tungan.

Hoppas att han blir bra snart..

2012-06-13 @ 12:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0