Yes!!!!!

Hurra för mig! Äntlgen har jag tagit tag i köksprojektet :) vänt upp o ner på i stort sett alla skåp och lådor. Det är inte mycket som är orört! Haha jag ha till och med nu två lediga hyllplan i två skåp dvs ett i varje skåp, där jag inte har något att ställa :) Det är fasen bra jobbat! Måste ju säga att det har tagit ett antal timmar att få ordning på det. Dock blev det lite middagspaus samt natta Melvin paus. Men jag tror faktiskt att det blev riktigt bra....får väl se hur lång tid det tar innan man går till rätt skåp/låda för att få fram rätt sak.
 
Hade en mycket trevlig dejt med Erika och hennes grabbar idag!!! Sedan de åkte hem vid fjorton så har det varit fullt upp med köket :) Satte mig nyss i soffan ch ska avnjuta en välförtjänt kopp te och så ska jag nog ta o lyxa till det med en pingvinstång!!
 
Tjingtjong :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0