Tur eller färdighet?

Tempot har nu gått ner.
    Ja efter några som jag tidigare skrev fantastiskt trevliga dagar med Fian & co så har jag och mina grabbar haft en väldans lugn dag här hemma. Melvin har sovit en hel del och deckade som en liten tok tidigare ikväll. Dock så verkar han hålla på att bearbeta allt de senaste dagarna då han drömmer mkt ikväll. Jag har tvättat undan sängkläder och handdukar och slappat i soffan och Magnus har typ bott i soffan hela dagen =) Skönt o känna att man verkligen kan ligga i soffan och slappa en dag så här medans regnet mestadels har öst ner.

Den vakna tid Melvin har haft så verkar han ha tänkt igenom vad han sett sin kompis Agnes göra samt vad Fian och han träna på!! hihi high five är ju störtkul :) Och ikväll innan det var sängdags så stod han och lekte i sitt rum vid aktivitetsbordet, både jag och Magnus var också där, och helt plötsligt släppte han allt och stod själv i typ 5sek. Får väl se om det var en ny färdighet eller om det bara var tur. Men visst händer det mycket med de små liven nu....i lördags så kröp han riktigt för första gången! Men han väljer fortfarande sin egen krypteknik och han vill fram riktigt fort. Men jag trodde ju inte ens han skulle krypa "på riktigt" så för mig var det chockerande att han gjorde det.

Imorn kommer bli en super dag. Jag och underbara Pernilla ska åka till Fullerö och spana :) Sen blir det hem här och mumsa middag och förbereda inför att resterande kollegor från vårt arbetslag vi jobbade i ska komma hem hit på fika och snacka lite gojja =) Kommer bli en toppendag! Melvin ska vara hemma och mysa med pappa Magnus så jag kan få komma iväg själv lite!!! 

Magnus sitter nu och ser på nå wierd film på tv som inte alls verkar vara nåt jag gillar...så får väl se hur länge jag sitter uppe eller om jag går o lägger mig och läser istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0