Trötter.

Idag är jag lite trötter.

Det var en super mysig dag igår med Frida, Henrik & Meja :) Det blev ju inte alls som vi tänk oss med plaskande i poolen....detta eftersom solen försvann spårlöst vid 11,30 och visade sig sen inte igen från det var solnedgång och den kom fram från sin gömma bakom alla moln. Skittrist men vi hade en jätte mysig dag ändå!!! Barnen busade massor och vi vuxna hade så trevligt så =) En toppen dag som innehöll allt bra!! 
   Våra fina vänner brummade hemmåt vid halv elva igår kväll och då kröp jag också till kojs för jag kände mig lite trött o sliten. Dock så fick jag bara sova riktigt gott fram till halv 5 då Melvin vaknade för välling. Sen hade både han och jag svårt o komma till ro ordentligt för det var så fruktansvärt kvavt o varmt i hela huset :S Så halv sju steg jag o lillskrutt upp o lekte lite istället för då gav vi båda upp sovningen för en stund med efter en liten lekstund så kröp vi till kojs tillsammans och somnade gott till strax innan 10 =) 

Dagen sen har bestått av familjemys på hög nivå! Nu tar Melvin sin nap och jag ska nog ta o göra så lite som möjligt en stund. Vid femton i eftermiddag kommer våra "gammla" grannar från stan på besök. Hihi det är fullt ös hos familjen Klarin som vanligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0