Tillbaka på banan?

Ja kan det vara så att vi äntligen är tillbaka på banan med Melvins rutiner i detta hus?! Det verkar ha hjälpt att trötta ut honom totalt igår så han tokdecka i bilen på väg hem. För han sov som en kung inatt....inte ett enda dröm-skrik och så sov han dessutom till 06.40 innan han ville ha välling och steg sen upp vid halv9 =) Dock så är han ju så glad över att få krypa runt och ha gåträning runt vår säng på mornarna så han gör det medans jag o Magnus vaknar till liv, så vid 9 klev hela familjen upp! 
   Lite gröt i magen på lillskrutt och omklädnad från pyjamas till dagens outfit! Sen var det precis som det bör....lilleman behöver en powernap så här på förmiddagen och det tog ynka tio minuter så sov han i sin egna säng utan några protester!!! Fantastiskt :) Hoppas hoppas dagen fortsätter i den här fantastiska andan!

Fick nyss ett sms av fina Erika att hon och hennes smågrabbar är på väg hit nu! Ska bli mysigt att ses och pricken över i:et är ju att Melvin hinner med sin förmiddagsnap skapligt innan de kommer. Kommer bli en super förmiddag =) Blev inte nå rensande/städande i köket häromdagen när jag skrev det så det SKA jag göra i eftermiddag. Jag blir ju tokig på att det är ett kaos bakom vissa luckor.

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0