Soliga lördag!

En alldeles fantastiskt solig lördag är på G att börja!
   Jag ligger kvar i sängen men kunde inte somna om trots trötta ögon, Magnus tog med sig Melvin ut på en morgonpromenix när lillskrutten vakna! Lite av en tradition för Magnus den här semestern :) 
 
Igår hade jag & Madde en alldeles fantastiskt dag! Den började med tid för bara henne och mej tillsammans genom att vi åkte till gränby. Väl där lyxade vi med frukost på konditori Fågelsången och sen införskaffade vi en "badkostym" till Melvin och Madde shoppade en kanonfin tröja :) En tur till ica blev det såklart oxå innan vi styrde bilen hem mot jumjum igen!! Då åkte de vanliga kläderna av och på med badkläder på alla. Det var verkligen kanonskönt med ett dopp i poolen :) Iaf ända till solen försvann och det blev molnigt :( Även Melvin premiär bada ordentligt igår, han var dels i famnen hos oss och dels satt han. Skn super braiga badstol som han fick av mitt gammla arbetslag :) Helt perfekt!!! Det var en helt perfekt dag som avslutades med god mat och mycket mys och bus med Melvin! Han sovtider var lite tokiga igår så han var vaken lite längre än vanligt. Och som vanligt är det super härligt att ha Madde på besök. Dels för att hon är hon men också för att det blir Väldigt mkt avlastning för mig när Magnus måste jobba lite och hon och jag kan hjälpas åt med mat/ha koll på Melvin :) Melvin älskar ju sin Madde!! Vi kom fram till igår att hon är liksom inte "bara" Madde!! Jom är som en bonus syster åt Magnus och bonussvägis åt mig och bonusfaster åt Melvin, helt underbart!!!! 
 
Idag ska Madde åka hem till storstaden igen. 
Familjen Klarin ska få besök av familjen Sjödin/Westberg :) Ska bli toppen mysigt det också :) Är underbart med ledighet när man kan omge sig av de vänner man tycker allra bäst om!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0