Pappersbröllop <3

Ja idag har jag & Magnus bröllopsdag <3 Det är galet vad tiden går fort....det är redan två år sedan vi gifte oss på stranden i Ystad. En underbar dag på alla sätt o vis förutom att det var lite kallt. Just nu har vi en liten paus i dagen eller hur man ska säga.... Magnus sitter med sin dagliga artikel om O-ringen, Melvin tar en liten nap och jag passar på att blogga lite! Ja som ni har märkt så existerar inte 100% semester i min mans liv. Det är alltid något på agendan. Men är ganska så skönt när det är grejs som är klara så här på eftermiddagen så vi ändå kan ha kvällen fri!!!! Vädret idag är faktiskt ganska likt vädret på vår bröllopsdag...det regnade på morgonen och sen var det allmänt grått o blåsigt hela dagen innan det åter på kvällen började regna. Vi ska väl ta o bege oss iväg på lite äventyr så fort Melvin vaknat till liv igen =)

Har hunnit med att prata ett långt samtal med min kära bror idag!!! Alldeles underbart :) Min bror är den bästa som finns. O jag längtar så till det blir augusti och han & Nettan kommer hit till oss på besök!! Ska verkligen bli supermysigt.

Men detta får bli allt för nu!!! 

Hörs!

Kommentarer
Postat av: per jansson

Grattis på bröllopsdagen!!

2012-07-24 @ 16:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0