Nya gardiner!!!

Så var ytterligare en dag till ända.
   En dag där det inte gjordes många knop på förmiddagen! Vi hade helt enkelt en hemmalek dag :) Jag och Melvin lekte mkt i hans rum medans Magnus var trög upp ur sängen idag. 
När Melvin tagit sin efter-lunchen vila så tog vi på oss och åkte in till stan. Vi skulle till försäkringskassan och kolla upp föräldradagarna för Melvin! Sagt och gjort och vi blev genast mycket klokare. Nu är ju bara problemet att "min sida" på försäkringskassans hemsida inte fungerar på mac. Så blir till att snällt klura ihop allt och använda den hederliga snigelposten. Ska se om jag kan ta itu med det imorn när vi vaknat =) Känns som att jag/vi har många grejer på agendan imorn innan klockan 14! Ska ta o städa lite, helst hinna borra upp den gardinstång som fortfarande inte fixats till sedan Fian & co var här, Magnus ska klippa gräset och klockan 14 ska taxi jumjum hämta fina Madde på stationen :)

När vi var in till stan idag så passade vi på att åka och hämta paketet från Jotex som hade kommit :) Wiiiii våra nya gardiner till köket och oj så fint det blev. Vi är så nöjda!!! Finns bild på fejjan. köpte ett par gardiner och hoppades att de skulle funka i vardagsrummet, sagt o gjort och det gjorde de! Det blev kanoners även i vardagsrummet! Så på en kväll känns allt så mkt nyare här hemma! o det bara med nya gardiner.

Men nu ska jag bege mig till sängen o läsa lite innan John Blund kommer allt för nära! 

Sov gott alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0