Morn morn!!!

Ja godmorgon alla mina morgonpigga vänner :) Och mindre morgonpigga vänner för den delen! Idag var det en tidig morgon hos familjen Klarin, iaf för mig och Melvin! Lillskrutt vaknade redan klockan sju och var pigg som en lärka, så det var bara och kliva upp och leka! Har dock hunnit med en del på en dryg timme. Melvin hann göra badrummet till ett kaos medans jag klädde på mig själv....hm, varför är badrummet husets mest intressanta rum?  Även om där inte är någon vuxen inne så kryper Melvin till badrummet o röjer. Nåja, vi har hunnit busa i Melvins rum och ätit grötfrukost. Sen så kom det en rolig idé i mitt lilla huvud, ja tro det eller ej men ibland så lyckas jag tänka! Jag plockade fram papper o färgpennor åt Melvin. Jag tänkte att det ore kul o se vad han gör..... Sagt och gjort!! Han var riktigt duktig, tyckte jag. Han lyckades få färg på pappret utan större bekymmer :) Det tog sin lilla tid, för man måste ju provsmaka pennan lite också :) Tur det finns giftfria pennor! Men ett "konstverk" blev det och Melvins första =) Så det var en kul lite utmaning att ge honom!!! Ska se om jag kan mms in en bild här på bloggen på första konstverket eller om blogg.se fortfarande inte fått ordning på den tjänsten ännu...isf lägger jag upp bild senare ikväll.

Just nu sitter jag vid köksbordet och bloggar medans Melvin roar sig för fullt med pennor och papper i sin stol. Dock börjar de glada tillropen blir lite av dåligt tålamod. Så kanske rent av snart är dags för en liten nap för lillskrutt =) Han är ju inte van vid att vakna så tidigt som idag så han kanske rent av inte är hundra färdigsövd. Vi får väl se.
 
 Inga större planer för familjen Klarin idag. Jag funderar på om vi hela familjen ska ta en vända till stan för att fixa nytt id-kort åt mig samt fixa lite bankärenden. Vi får väl se vad Magnus tycker när han vaknar till liv =)

Ha en underbar dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0