Lördag!

Ja en ny dag och dagen är lördag :)

Hade en super mysig kväll hos Anna & Tomas igår :) God mat och trevligt sällskap och Melvin sov så gott i deras sovrum!!! Alldeles toppen med andra ord. Kom inte hem från vid halv1 inatt....zzznark. Jag sov nog nästan innan jag ens hade hunnit lägga ner Melvin i sin säng. Jag var jätte trött....detta trots att vi sovit så länge igår förmiddag. Men det kanske var det som var felet. 
   Idag blev det en ny dag med sovmrgon! Magnus gav mig en dag till då han tog välling och gröt med Melvin. Sen blev vi väckta av Magnus mobil. Trots att den bara burrade av vibratorn så vaknade jag/vi. Så man sov väl visserligen inte så tungt längre men jag gillar inte att bli väckt av telefonen som ringer. När vi kvicknat till liv hela familjen i vår stora säng så bestämde sig Magnus för att ta med Melvin på en långpromenad!!! Så nu är de två ute och går och jag har ätit frukost i ett alldeles tyst och lugnt hus :) Mysigt faktiskt...men det får inte bli en vana! Har väl inte så mkt på agendan idag mer än att ta det lugnt så Melvin får hitta tillbaka till alla sina rutiner, Magnus ska iväg o jobba på eftermiddagen. Han ska till studan och skriva om sm-finalerna i amerikansk fotboll. Så blir en lugn eftermiddag/kväll här hemma för mig o lilleman!! 

Nu ska jag ta o skutta i nå kläder o gå över till Anna & Tomas o hämta Melvins byxor som vi glömde igår :) 

Ha en skön lördag mina vänner!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0