Lata människor finns det.

Ja idag såbörjar jag alltmed att vara lite butter. 
  vi åkte in tillstan igår för att ätamiddag på restaurang eftersom det var våran bröllopsdag!!! Hela familjen åkte och Melvin skötte sig alldeles exemplariskt =) Det är inte det jag ska muttra om, utan det är alla lata människor det finns. Vi satt på en uteservering! Precis utanför uteserveringens staket så fanns det en trottoar....ändå så envisades var o varannan människa med att de skulle gå igenom uteserveringen och framför allt var det alla de som röker. Genast blev vistelsen på restaurangen inte alls så trevlig som vi hade hoppats på.Visst det är ett fritt land och man får röka vart man villute.....men jag tycker ändå att om man inteens sitter på uteserveringen så behöver man fasen inte gå igenom den. Punkt på de.

Idag har det varit en fullspäckad dag :) Vi var hem till fina familjen Naess/Andersson på en helt fantastisk grillmiddag!! Det var helt fantastiskt gott, tack våra vänner!!! Grabbarna hannmed o leka en hel del, framför allt närvi lämnade den stekande uteplatsen och givk in till Willes rum....super mysigt!!! Än en gång,tack!! När vi lämnat våra vänner så begav vi oss till Gränby för att storhandla mat! Sagt ogjort....dock var det ganska skönt där. Inte så mkt folk. när så välhandlingen var klar så begav vi oss raka vägen hemi värmenmed allma. Jag packade in i kylo frysoch Magnus gav Melvin middag när vikom hem! Sen mumsade vi själva middag och Melvin lekte lite på köksgolvet!!! Men det var inte många minuter efter det som lillskrutt orkade vara vaken, redan tjugo över sex fick han sin välling och deckade i sin säng!!! Jobbigt att leka med kompisen Wille samt att det varit så varmt. =)
 Ikväll så har Magnus dels haft en artikel att skriva och så ser han just nu kvällens andra fotbollsmatch,suck. Jag då,ja jag fick nå ryck och har gjort mat åt Melvin.Det blev, sötpotatisgryta, äppelpäpplig rotfruktsgryta samt mini moussaka =) Imorn ska jag försöka få till tiden att fixa lite fiskrätter åt lillskrutt!!!! Är nämligen lite nya äventyr på agendan imorn, men de berättar jag om då!!!!

Nu är det dags att ställa in barnmaten i frysen o sen blir det slappa i soffan innan JohnBlund ropar!

Just de, någon som har någon annan bloggportal än blogg.se? Jag och nya foto-uppladdningen härp+å blogg är inte riktigt vänner så funderar på att byta.Tips tack!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0