Glader!

Japp idag är det en glad dag :)
Vi hade en lugn och ganska så sovande förmiddag idag. Sen när Melvin mumsat lunch vid tolv så begav vi oss in till stan. Vi hade bestämt att vi för en gångs skull skulle åka till City gross o handla lite. Detta för att de hade billiga barnsmoothie's, våtservetter, barnmat, juice ja det var lite av varje! Så vi köpte ett gäng burkar med frukt, ett ännu större gäng med smoothies! Jag tycker nämligen att det egentligen är lite mycket med ca 15:- för en smoothie á 90g till Melvin men när de hade dem för 5:- så passade vi på och köpte på oss. De är ju så bra o slänga ner i skötväskan om man skulle behöva något akut! Sen hade de våtservetter för 10:- så vi tog tio paket och kunde inte förstå varför vi fått betala 19.95 för nio paket och de utlovade tio kronorna för endast ett paket. Hmm, då var det så dåligt att det bra priset enligt reklamen på tio kronor gällde endast en paket våtservetter/hushåll. Helt värdelöst. Så de lämnade vi tillbaka innan vi ens han åka ifrån affären. Sen blev det lite av varje som faktiskt var till bra pris. Vi är egentligen inte så förtjusta i city gross då de är dyra och väldigt missledande reklamer, så som våtservetterna, men de hade även okej pris på blöjor idag så när vi ändå hitta lite annat så passade vi på med lite blöjor också. Dock var även det uselt....priserna började gälla igår och idag fanns endast en enda paket blöjor kvar i Melvins storlek. Katastrof! Hur ska de förklara det för alla kunder som kommer att komma ons-sön?! Jaja, vi fick det vi ville ha iaf :)
   Sen fortsatte vi en tur till Gränby då Magnus ville spejja lite på pikétröjor. Han hittade dock inget. Däremot var det mot vanligheten jag som hittade något. Ett par nya jeans eftersom mina favvojeans dog igår. När jag skulle ta på dem så sprack tyget i hela rumpan....de var så utnötta :( Hittade även en helt underbar klänning som jag ska ha på bröllop i september!!! Kände mig faktiskt riktigt fin i den så det blir kanon!

När vi sen kom hem så fick vi ytterligare glada besked via posten! Vi hade fått brev från barnspeciallisten. Och vi ska nu på deras önskan efter att de analyserat Melvis prover börja införa lite mjölk till Melvin igen....dock ska det gå jätte sakta....vi ska följa en metod som ska ta ca 16 dagar så ser man direkt hur han svarar beroende på vilken dag man är. Så imorn ska vi börja så får vi se hur det går. Håll tummarna att det går bra för lillskrutt =) 

Nu sover liten och Magnus skriver sin dagliga artikel som han har den här veckan! Jag ska ta o se om jag kan få till någon organisation på Melvins blöjhylla och efter det ska jag bara slappa i soffan och se på Allsång på Skansen klockan åtta! 

Ha en skön kväll mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag tycker det är likadant i varenda affär när det är blöjerbjudanden. Man måste vara där samma dag som erbjudandet börjar för att få tag i något. Åtminstone är det så här i lilla Nässjö...

2012-07-17 @ 19:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0