Flygplanssafari =)

Dagen idag blev en heldag med bara vår lilla familj!!! Det har varit super mysigt och alldeles underbart!!!!

Vi hade en tanke om att åka till Frida & Henriks lantställe (ja Henriks föräldrars för att vara korrekta!) Men då vi inte fick tag i dem så gjorde vi såklart inte det utan det blev istället en tur tll Arlanda och titta på flygplan. Magnus är ju som jag nämt förut i bloggen en flygplanstof ända in i blodkärlen och givetvis vill han visa sin lilla son flygplanen :) Så vi åkte till en plats dit vi brukar åka....(kan inte förklara vart det är!) och kuckilura lite! Magnus fotade lite och Melvin hade fullt upp med att spana...! Det var lite läskigt när de var precis över en för det låter ju ganska mkt...men oj så han tittade och nyfikenheten var enorm!! Det var jätte kul att se hur han följde alla plan med blicken så länge det bara gick =) 


Jag & Melvin spanar!!!

Efter flygplanssafarin så åkte vi hem till jumjum igen :) Grabbarna busade och jag lagade mat! När vi alla fått middag i magen så var det i vanlig ordning tid för Magnus att ta ett besök på kontoret och skriva en artikel. Jag tog o nattade Melvin som somnade jätte bra ikväll. Tyvärr var lyckan inte så långvarig då han efter 45 minuter vaknade helt hysterisk i en dröm. Inget funkade för att väcka honom så tillslut gick jag ut med på honom på altanen och DÅ vaknade han av all vind. Stackars liten. När han väl vaknat ur drömmen ordentligt så somnade han på studs igen!!! Han drömmde väl om de där stora flygplanen han sett idag. 

Imorn äre måndag och de visar typ regn och storm. Inte allt för uppiggande. Får väl se vad vi hittar på med!!!! Nu ropar iaf sängen och den "braiga" boken jag håller på att läsa =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0