Farmors gurka.

Sitter i soffan och väntar på att Magnus ska jobba klart! Melvin ligger och har sitt "kvällssnack" i sängen innan han somnar och dagen har börjat bli kväll. 
   Dagen har varit en väldigt lugn historia. När mina grabbar kom hem från sin långpromenad i förmiddags så mumsa Melvin lunch och Magnus tog en disch. Sen tog vi o åkte till lillica för att kasta tidninar, glasflaskor/burkar sam panta brkar/flaskor :) När vi ändå hade åkt halva vägen så åkte vi en tur till Melvins farföräldrar. Dock var det bara farmor ch hunden Zelda hemma.
   Som vanligt blir Melvin väldigt rädd när vi kommer dit då Zelda skäller så mkt. Det är väl både läskgt och gör ont i hans öron med de höga skallen. Men Melvin hann träffa farmor sisådär en 40 minuter innan vi åkte hem o Magnus vidare på jobb. Melvin hann dock med att få farmors första egenodlade gurka för säsongen :) En alldeles lagom gurka som Melvin glatt håller i och mumsar på :) 
 
När jag & Melvin kom hem så somnade han på två röda och sov i hela två timmar. Så då låg jag på soffan och gottade mig med jotex nya katalog. Hittade ett par gardiner jag funderar på att beställa till köket....ska fundera lite till men åhhh vad jag gillar dem :) Har ju varit less på mina köksgardiner nu ett tag och likaså vardagsrumsgardinerna, så vill verkligen hitta nya och piffa upp med =) Appropå köket så behöver jag omorganisera lite i skåpen. Som det är nu blir det en enda cirkus bland matlådor samt där alla Melvins grejer är. Så får se om jag kanske kan klura ut en bra lösning ikväll eller imorn! 
 
Men nu, middag med min älskade make!!! 

Kommentarer
Postat av: per jansson

Tur att inte farfar var hemma!!Då skulle det bli en Fyrhjuling,om farfar får jobb,har jobbat 3 tim i dag.Det blir ingen fyrhjuling i dag!!Pussa lilla äsklingen från farfar o farmor.

2012-07-14 @ 19:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0