Ensamma...

...i huset. Ja nu har våra nattgäster åkt hem för den här gången. Igår kväll åkte även Pernilla hem. Har varit kanon super mysigt med besök och riktigt skojigt att träffa Pernilla igen men visst är det skönt även när allt är som det brukar igen :) i onsdags så hade jag och Pernilla dagen för oss själva! Vi tog en utflykt till frullerö och en liten snabb tur på stan bara hon och jag o det var super mysigt :) Kvällen tillbringades med fina kollegorna Therese och Becka innan sängen ropa runt midnatt! magnus var hemma med en dåsig Melvin hela dagen, 39,5 i temp på lilleman samt blödande tandkött så det är verkligen tänderna som spökar på honom nu. Gårdagen fortsattes med lite feber på lillskrutt.....Jag & Pernilla fick besök hem hit av Jenny och hennes lilla Elsa som Pernilla inte hade träffat. Och för att sätta pricken över i:et så kom fam Sjödin/Westberg på grillmiddag igår kväll. Riktigt gott o mysigt!!! Jag fick äran att kvällsmysa med Meja i knät och titta på Alfons & Bamse....hur mysigt som helst. 
 
När våra fina vänner hade åkt hem så röjde jag lite i köket innan John Blund ropade. Jag var sååå trött. Sagt o gjort o jag somnade nog ganska prick klockan 23. Vaknade av att Melvin ville ha välling vid 04,30(det fixa Magnus!) sen somnade hela familjen igen till 9,30. Då fick Melvin gröt av Magnus och sen kom de för o lägga sig och morgonmysa i sängen lite....men så blev det inte riktigt för hela familjen somna IGEN och sov till 12,20!!!! helt galet. Men då steg vi alla upp o Melvin fick lunch och jag & Magnus åt frukost. Var riktigt härligt att få sova ut på det sättet!! 
   Ikväll ska vi in till Anna & Tomas på grillning :) Ska bli kanon mysigt!

Kommentarer
Postat av: svärfar

Pussa lilla pojken från farfar o farmor.Jag får väcka Melvin i morgon 6.30!

Svar: Det får du absolut inte! Men du väckte oss ändå då du ringde imorse.
Sara

2012-07-13 @ 21:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0