Bebismys!

Ja ytterligare en regnig dag är till ända. Ja det har inte regnat hela dagen idag men en stor del av den iaf.

Dagen idag började som en väldans lugn historia =) Vi sov skapligt länge och sen slappa jag lite medans Melvin sov och Magnus satt uppe på kontoret och fixa lite.
   När klockan var 14,20 så fick vi väcka Melvin för vi skulle hem till Carro & Peter och deras lilla Emilia på 8 dagar och hälsa på. Det var ett blandat humör Melvin bjöd på. Allt från gråt till härliga skratt. Det märks att han har det jobbigt i munnen...det är inte riktigt vår super glada kille. Men nu ser vi båda framtänderna i nedre käken så det är väl en fråga om nå få dagar innan båda tittar upp ordentligt! Ska bli skönt så lillskrutt inte behöver ha det så jobbigt =) Det var en riktigt mysig eftermiddag hos våra vänner!!! Emilia var så fantastiskt söt och det var kul att träffa Peter & Carro igen! De har ju haft både barnafödande och flytt på schemat så det var ett tag sedan. Tack för i eftermiddag.

Vi hann inte åka många minuter i bilen på väg hem från Melvin verkligen tokdecka....det är ganska så längesedan som han deckade på det där sättet i bilen. Sedan vi bytte bilbarnstol så är ju allt så intressant eftersom han ser ju ut så mkt mer. Så han sover i bilen fortfarande men inte som förut då han somnade så fort motorn startade. Men som sagt idag deckade han som en tok och vaknade inte från jag lyfte ur honom ur bilen. Så in och byte om till pyjamas och välling till lillskrutt och bums i säng! Vips så sov han igen....helt utslagen!!!
   Han var så gudasöt idag vår lilla son. Han hade liksom bestämt sig för att mysa med Peter. O när han var lite ledsen på eftermiddagen så tog Magnus fram babblarnas första låt på telefonen och då bara lade sig Melvin ner med huvudet mot Peter i deras soffa och låg där o myste. Det såg helt underbart ut. Jag höll i Emilia jag o myste så tyvärr blev det inget foto taget...men åhh vad trygg han såg ut att vara där mellan pappa och Peter, vår lilla Melvin. 

Just nu sitter Magnus o skriver en artikel uppe på kontoret och jag letar efter rosa gardiner till vårt vardagsrum på nätet :) Det går dock sådär :( Så jag tänker nog ge upp det där för nu och kanske rent av ändra färg i vardagsrummet då det verkar vara svårare än vad jag kunnat tänka mig att hitta ett par enfärgade rosa gardiner. En kopp te i soffan låter mer lockande precis NU!!!! 

(Om ni tycker det kommer lite bilder just nu så är det för att jag och blogg's nya bilduppladdningsmanick inte riktigt är sams!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0