8 grader.

Det är ju helt galet att det är ynka åtta grader ute. Ja inte i skrivande stund men imorse kl 05,10 när jag gjorde välling åt Melvin så var det så...o inte var det mycket bättre vid halv tolv inatt då vi lade oss....då var det nio grader. Hmmm har jag kollat fel eller är det inte idag den 20/7? Det borde ju vara högsommarvärme!
 
Nåja, just nu lyser solen och det är en skön morgon!! Jag sitter ute i paviljongen instäng bakom nsektsnätet så man slipper mygg o bromsar :) Madde som kom hit på besök igår hörde jag var uppe o duscha samtidigt som jag gick upp o Magnus nattar Melvin till hans förmiddagsnap :) När alla vuxnat kommit upp ordentligt får de allt bli frukost ute!!! 
   Idag vet vi inte riktigt vad vi ska hitta på med innan det blir kväll o middag! Vi får väl se :) ikväll så har vi iaf bjudit in Anna & Tomas på grillmiddag, det ska serveras honungsglaxerade ribs samt asiatiska fiskpaket!! Jag är så glad över att Anna är vegeterian, för då har jag alltid någon som vill äta fisk med mig :)
 
Men nu frulle :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0