Migrän =(

Inatt blev natten från helvetet. I gårkväll vid 22.50 när jag hade uppdaterat bloggen så stängde jag datorn på studs o sa till Magnus att jag börjat må illa av huvudvärken. 30 sekunder senare var det som om någon högg en kniv i huvudet på mig eller nåt. Det gjorde så ont och jag klarade inte av o ha ögonen öppna om det var någon lampa tänd. Så jag rusa på toa i mörker o kröp ner i sängen. Det var så illa att jag inte ens lyckades leta fram min migränmedicin själv....tur Magnus var hemma o kunde hjälpa mig.
   Tänkte att inom en liten stund är det nog bättre...kan inte ha gått mer än max 3min eller nåt tills jag fick i mig medicinen....men icke. Inte från vid 05 imorse började det lätta lite. Sen hr det blivit bättre o bättre....nu är det som om man har träningsvärk efter ett galet gympass.
   Tack o lov sover Melvin nu så även jag tar det väldigt lunt. Hoppas att Melvin har en bra dag att ta fram idag, för jag kommer inte orka annat o Magnus är på kontoret i Stockholm.

Suck, migrän är ett jäkla skit. Pest medans man har det men även nästan en hel dag efter :(


Kommentarer
Postat av: Grann-Anna

Usch då gumman! Hoppas du får en bättre dag och natt idag!

Krya på dig fina du! Kramis

2012-01-24 @ 10:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0