Människa igen!

Ja då var man åter människa!!! Efter en natt med sisådär dubbelt så mkt sömn som natten innan så är jag ju riktigt pigg idag! Och detta även om vädret ute är fullkomligt vidrigt. Någon form av snö/regn faller uppifrån, det är riktigt gråkallt och det är isgata bara man går utanför ytterdörren. Så jag har varit ute det jag tänker gå ut idag tror jag bestämt. Haha tog en tur till brevlådan o hämta posten :P

Idag sov jag och Melvin läääänge! Inte från 11.40 tyckte Melvin det var dags att stiga upp! Perfekt vald dag enligt mig att sova länge på för då fick ju jag också sova länge! Sen kom Melvins farmor o farfar hit en väldans snabbis. Nu laddar lillM för skidskytte i sin babysitter! Han sitter där o snackar o är fokuserad på tv:n :P Haha!!!

Så dagens schema är skidor nu och en god kopp te till det! Sen har jag ingen aning.

Ett sort grattis till min svägerska, Melvins faster och Magnus syster Annicka som fyller år idag!!!!
HURRA HURRA HURRA!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0