Mammagrupp på biblioteket-

Idag var det en mycket tidig morgon för mig och Melvin! klockan 7.30 ringde min klocka, men jag snoozade till ca 7.50 =) Då var det upp o studsa för att göra mig i själv iordning i förhoppning om att jag skulle hinna bli klar själv innan Melvin vakna. Sagt och gjort det var jag som fick väcka Melvin för lilla skrutten sov så gott. Men vid tjugo över åtta så gick jag in och väckte honom och såg till att han fick lite käk och på med kläder innan han fick ta plats i sin nya rallyvagn =) Några minuter över nio begav vi ut till bussen för att åka till dagens äventyr....mammagruppsträff på Brantingsbiblioteket. Men SUCK så missnöjd jag är på det där. när vi kom dit så var det trevlig stämning o allt bland alla mammor o kottar :) Men den där bibliotikarien var ju helt bakom flötet. Det låg ett fång böcker på ett bord o hon sa några ord sen var det en liten rundtur på biblioteket sen var det slut. blev lite frustrerad då över att varför i hela världen har jag dragit upp mig själv och min son för att i princip få veta att det finns böcker på ett bibliotek?? Suck suck. Jaja jag fick mig en skön promenad dit och en skön promenad tillbaka ner på stan....ringde till min kära gamla arbetsplats Kristallen idag för tänkte ta en prommis dit o hälsa på men där gick magsjuka så det sket sig. Så promenera ner på stan istället och tog ett besök in på grann-Annas jobb och sa hej! Melvin blir alltid så glad när han får se Anna så passade på!

Sen har det mest varit en lugn eftermiddag ochh kväll för oss! Melvin har varit jätte trött efter dagens äventyr! Men han mumsade i sig banan/aprikos puré till middag med god aptit! Sen blev det gröt och god sömn i sin säng! Blev lite tokigt ikväll då han hann med att somna o fick en powernap innan gröten medans jag vek tvätt och Magnus var iväg. Så blev lite senare för lillskrutt att somna ikväll...men så kan det vara! Nu blir det en liten stund tv till innan jag ska krypa till kojs....är bannemej trött jag också eftersom klockan ringde 7.39 imorse :S

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0