Ligger i sängen sedan 45 minuter tillbaka ...

Ligger i sängen sedan 45 minuter tillbaka och vill så himla gärna somna. Ögonen kliar så trött jag är o ändå kan jag inte sova, suck. Istället så kan man ju tänka lite =) Satt med Magnus tidigare ikväll o titta på hus på hemnet. Roligt o titta o få idéer vad man kan göra här hemma! Samtidigt så kan jag ibland känna att jag vill flytta. O då finns det 3 alternativ. Att flytta inom Uppsala kommun men utanför stadskärnan, detta för att jag vill vara kvar på mitt jobb o bo nära mina vänner här! Alt 2 är solklart Halmstad! Fian finns där, havet o stranden o lätt att ta sig till familjen runt Ystad. Det tredje alternativet är då att flytta ner till sydskåne. Det är ju där hela min släkt bor. Dock vill jag ta med vårt hus för att jag trivs himla bra i det!! Ja det är inte lätt alltid när huvudet surrar. Tänk så bra om alla man vill ha när runt sig kunde bo i samma kommun :) Kan väl ta en liten rapport om helgen! Gårdagen var kanon mysig hos grannarna =) Melvin vill som vanligt inte somna i sin vanliga tid vid 7-8 när vi är borta eller har gäster. Han vill vara med. Dock var han kanon duktig igår o gällde inte ett dugg!!! Idag var det kalas för Melvins faster i Vallentuna!! Mys mys o Melvin hade fyllt upp med att busa med kusinerna!!! Så ikväll var han så trött att han somnade vid 18. Dock vaknade han av en dröm vid 20.40 o hade svårt att somna igen o var lite ledsen. Men 21.30 låg han i sin säng o sover där så gott nu =) Imorn är det måndag o ny vecka!! Lite av varje bokat faktiskt, mer om det Imorn!!! Nu ska jag göra ett nytt försök att sova! Natti Natti.


Kommentarer
Postat av: Carro

Vi var en sväng och kikade på hus igår, det är superkul! Funderar nämligen på om Alsike kan vara ett alternativ för oss... men vi får se.. =)

2012-01-15 @ 23:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0