Flashback till barndomen.

När jag var liten så blev jag ALLTID sjuk då jag fyllde år. Det var antingen magsjuka eller halsfluss. Jag minns så väl hur mamma jämt fick ringa släkten o säga att jag var sjuk. Dock minns jag en födelsedag speciellt...jag har väl fyllt sisådär 10 eller nåt i den stilen...det var natten till en måndag och jag & min bror var hos pappa. Jag blev magsjuk detta år och i sedvanlig ordning fick jag avslagen coca-cola av pappa! Det har man ju alltid fått lära sig att avslagen cola är toppen när man e magsjuk. Så jag drack den där äckliga colan (har aldrig tyckt om cola) men jag blev bara sämre =( Sen efter ett tag så kläckte vi ut att det nog var koffeinet som jag blev ännu dåligare av. Sen har det jämt varit så att har jag druckit mer än någon enstaka klunk av cola, red bull, kaffe eller mer än en kopp svart te om dagen så har jag mått jätte illa och ibland även spytt om det blivit mkt.
   Nu till varför jag kom på detta. Magnus säger alltid till mig att treo är det bästa mot huvudvärk. O som bekant har jag ju haft huvudvärk nu ständigt mer eller mindre sedan julveckan....det kommer från min axel o nacke =( Men igår kväll så lyssnade jag på Magnus och tog en treo o hade förhoppning om att  det skulle dämpa huvudvärken så jag skulle få sova. Men det blev ju precis tvärtom. Jag mådde jätte dåligt fram till 04 inatt så det blev mindre sömn inatt än att sova med huvudvärken. SUCK. Så hoppas Melvin vill ta en lång tupplur på eftermiddagen så jag också kan få sova lite...och en sak är säker. Jag tål fortfarande inte koffein och tänker aldrig mer ta en Treo.

Tack o lov så tänkte min kära make på mig igår. Han var hos sin naprapat o knäckte sin rygg samt fick ackupunktur i sitt onda knä. O då bokade han en tid åt mig. Så på tisdag ska jag få hjälp med min onda nacke o axel.....jippiiiii!!!! Ser verkligen fram emot det för de kan f*n inte bli värre.

Efter den här natten så blir det en lugn hemmadag UTAN städning :P Har fortfarande en väldigt god lust att röja köket, men måste låta min axel vila!!

Det var allt för nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0