En speciell fredag..

Ja den här fredagen har jag längtat lite extra efter. Iallafall i cirkus 3v har jag gjort det. Det var då vi bestämde att vi ska på hem till fina familjen Ö på middag samt sova kvar där så vi alla kan dricka något gott :) Så det blir tacoskväll med sällskapsspel som efterrätt och massor av trevligt sällskap! Så vi ska åka dit så fort Magnus slutat jobba för dagen.....jag tror att det mesta är packat. Är ju premiär för oss att sova borta med Melvin. Men det kommer säkert gå bra. Får väl se om han som vanligt vill vara vaken lite längre när det är mer än bara vi själva eller om han kommit in i sin rutin nu att somna väldigt fort och bra efter att han ätit sitt kvällsmål med gröt. Kommer bli bra i vilket fall som helst!!!!!! Vi har ju pratat med familjen Ö om det här dejten så himla länge nu men vi får liksom aldrig ihop tiden eftersom Magnus jobbar sina konstiga tider och frun i familjen Ö har väldans tokiga arbetstider hon också inom sitt yrke. Men nu ÄNTLIGEN!

Nu på dagen så är jag och Melvin bara hemma. Han kan behöva en lugn dag innan vi ska iväg plus att vi bannemej har farit runt hela veckan. Endast i måndags har vi haft en hel hemmadag. Så efter att vi kommer hem imorn så blir det nog en ganska så fortsatt lugn helg!

Ha en toppen fredag alla mina vänner!!! Glöm för all del inte bort fredagsmyset!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0