Återigen söndagkväll.

Då var även den här helgen över! En helg som varit alldeles utmärkt! Lagom dos av det mesta!!!
Sedan igår då vi kom hem från familjen Ö har vi typ bara varit hemma. Var en riktig slappardag igår och jag somnade redan vid 23....var dödstrött.
   Fick sova länge idag för lillM. Magnus tog morgonmatningen av honom och sen sov lillskrutt ända till 10.45 innan han började ligga och prata! Då blev det såklart mys i våran stora säng till nästan 11.30 innan familjen Klarin klev ur sängen!! En helt perfekt start på en skön familjesöndag! Dock har Magnus jobbat större delen av dagen idag. Eller ja han har på något underligt vis lyckats kombinera jobb och mysa med Melvin. Jag dona runt lite efter att vi hade stigit upp....plockade lite på övervåningen (som glöms bort då o då!) sen tvättat en maskin tvätt och fixat lasagne till middag. Och inte att glömma så tog jag äntligen tag i alla Melvins kläder som han växt ur. Har ju en hel drös, ja närmare bestämt 4 vänner som väntar barn i sommar. Så tänkte helt enkelt erbjuda dem om de vill ärva nå kläder eller inte. Annars får grannAnna med sig kläderna till sitt jobb istället =) Så på ett eller annat sätt kommer de att lämna detta hus och sluta ligga i en låda som samlar damm. Har ju såklart sparat en del kläder också, men är ju helt omöjligt att spara allt. Så en ordentlig städning i Melvins byrå och plockat fram lite nya kläder till honom som han fick i julklapp i mer aktuell storlek. Så får se om det kanske blir en maskin tvätt imorn!

Imorn är det ny vecka och Magnus ska inleda den med en dag på kontoret i Stockholm! Jag och Melvin har inga speciella planer imorn. Tänkte mig en lång promenad om snöfallet slutar och det plogas.....o kanske lite städning här hemma om Melvin är på humör o låter mig göra det!!

Nu blir det till att göra sig redo för sängen....ska ta mig två alvedon och lägga mig ner o blunda. Har en sån fruktansvärd huvudvärk. Men efter att jag var hos MR Roth så har det iaf blivit mkt mindre huvudvärk så hans behandling har verkligen hjälpt. Hoppas att det försvinner helt efter nästa behandling på tisdag!'

Natti natt!


Dagens bild är från julafton! Då Melvin myste hos sin morbror!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0