2012-01-01

Gott Nytt År alla mina kära läsare!!! Det är ju galet att det faktiskt är 2012. Tycker inte det var så många år sedan det var den 31 devember 1999 och jag var i Halmstad och firade nyår med Fian och det var ju sååååå stort att det skulle slå om till 2000-talet. Ja jösses sedan dess har det ju hänt ett o annat :P

Nyårsafton igår blev en himlans trevlig tillställning med fina vänner! Dock visade Melvin inte sig från sin absolut bästa sida på kvällen och var en ledsen kille största delen av tiden mellan 20.30-23. Hade någon glad minut här och var men mestadels ledsen =( Så just min nyårskväll blev inte exakt som jag hade tänkt mig men så är det med småttingar! Maten blev alldeles fantastisk och likaså sällskapet som var här iaf!
   Idag så var Madde samt familjen Sjödin/Westberg kvar här hoss oss så vi tog och plockade undan det första vi gjorde när vi vakna och sen plockade vi fram så vi kunde äta en mumsig frukost!! Sen har dagen inte varit så värst händelserik. Sedan våra gäster åkt hem så har familjen Klarin tagit det oerhört lugnt. Det mest händelserika som hänt idag var väl att Melvin startade det nya året med att bajsa ner sig, så han är nybadad o allt :) Just nu äter han hos sin söta pappa och sen tror jag att han kommer somna ganska så snart. Det är en trött liten kille.

Imorgon är vardagen åter tillbaka!!!! Skönt på så sätt att man åter kan komma in i sina rutiner. Men tråk på så sätt att Magnus börjar jobba igen. En sak är dock säker.....att iaf måndag och tisdag ska jag och Melvin ta det oerhört lugnt för att åter hitta Melvins rutiner och så han får en ärlig chans att återhämta sig ordentligt. Vi ska bara vara hemma med undantag för kanske gå ut på nå promenad om det blir fint väder och så ska vi inte ha några besök. Var en tuff slut på 2011 med både jul, dop och nyår här hemma!!! Men trevligt har alltsammans varit =)

Nu ska jag fortsätta latis-dagen med att titta på polisskolan! Lagomt ansträngande film att se en dag som denna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0