Underbar

Om jag var lite grinig igår så är jag raka motsatsen idag!!!!
   Jag bara sprudlar av positiv energi efter en underbar dag tillsammans med min kollega Jenny =) vi träffades vid lunch och inte från vid 16 skiljdes vi åt. En härlig lunch och en mysig fika hann vi med på café 018. Jag undrar hur det kan komma sig att det är så lungt där även i lunchtid. Det är ju både harmoniskt och gott där och till bra priser! Nåja, jag klagar inte. Det passar mig utmärkt att det är lugnt där så man kommer in där med vagnen och så! Tänk så skönt det är att en sådan här kväll sitta hemma i soffan och känna att man träffat en vän som både ger och tar energi. Dvs att det är precis som det ska vara.....ja ohhh vad jag är nöjd med dagen!!!
   Som pricken över i:et så har Melvin varit på sprudlande humör hela dagen =) Han gnällde inte en sekund på hela café besöket utan han satt o lekte med sina leksaker som jag hade tagit med till honom och så tog han en liten powernap och käka lite! Ja helt underbart!!! Hihi många positiva ord om den här dagen!!!

När vi sen kom hem så har Melvin och Magnus haft mys!! Magnus mata Melvin med middag och sen satt Melvin och lekte med sina leksaker i sin barnstol vid köksbordet medans jag och Magnus mumsade mat. Sen var det bus mellan pappa o Melvin innan Melvin fick gröt och somnade!! Jag då, jo jag tog en lååååååång och skön typ spa-dusch!!! Alldeles underbart!!!! Nu ser Magnus på hockey och jag surfar runt lite....men tror faktiskt jag ska ta o göra mig en stor kopp med gott te nu och krypa ner under en filt o bara mysa!!!

Denna dagen har verkligen varit ; UNDERBAR <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0