Nu behövs en ledig dag!

Hmm, i fredagskväll när jag bloggade så skrev jag ju att jag och Melvin inte hade något på vårat schema till igår. Men shi fick jag. Det ändrades i igår då vi vaknade.
   Magnus började dock med att ta med Melvin ut på en riktigt långpromenad på 70 minuter =) Skönt för Melvin att få sova i friska luften och skönt för Magnus med en ordentlig promenad! Jag då, jo jag stannade faktiskt hemma och tog en lång o skön dusch och bara var den stunden. Det var så otroligt skönt och skönt att det faktiskt var Magnus intiativ att ta med sig Melvin ut. När grabbarna kom hem igen så fick Melvin lite mellis innan vi allihop klädde på oss och åkte en tur till Melvins farmor och farfar. 1h hos dem och sen lämnade Magnus av mig och Melvin hemma för han skulle åka och jobba. Så hemma mys för mig o "Melle" resten av dagen och som pricken över i:et kom Anna och Thomas in hit och tittade på schlagern med oss =)

Idag har varit en såååå mysig dag!! Den har tillbringas med Frida, Henrik och Meja! Hela dagen faktiskt. Vi kom hem till dem redan vid 11 i förmiddags. Så vi mumsade super god lunch tillsammans och sen fika med morotskaka, *mums*. Vid 14 begav sig Magnus iväg på jobb och alla vi andra klädde på oss o tog en promenix till gränby för inköp av nya nappflasksnappar till Melvin =) Sagt och gjort och sen hem till Frida o co igen =) Sen blev det lite mys till innan Magnus kom o hämtade mig och Melvin vid 17.30. Så en fullspäckad dag som varit helt underbart mysig både i sällskap och väder!!

  

Meja o Melvin chillade i soffan!!!! Meja höll även Melvin i handen, sötnosar <3
(fattar inte varför barnen fick röda ögon på fotona, hmm)

Men en sak är säker, IMORN SKA JAG OCH MELVIN INTE GÖRA ETT JOTA!!!!! Vi ska bara vara hemma och mysa o busa! Ska bli toppen skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0