Ljuvligt!!!

Vilken natt!
   Igår kväll så tog jag en sup cockilana (vet ej hur de stavas) innan det var sängdags, för jag behövde verkligen få sova....o det är väldigt svårt att sova då man bara hostar :( Tror jag tog hostmedicinen ca 21.45 o 22.15 sov jag! Jag är så galet lättpåverkad av mediciner så jag bara deckar av cockilanan eftersom den innehåller morfin. Så med undantag för att jag var uppe 20 minuter med lillskrutt o gav honom mat fem i sex imorse så har jag sovit mellan 22.15 - 8.10 =) Underbart!
   Tyvärr har hostan inte försvunnit men med sömn blir man ju iaf piggare!!!!

Lillskrutt då! Ja han är på sitt strålande humör som vanligt o har intagit sin lekmatta =) tror inte det är speciellt lång tid kvar innan han sitter helt själv. Just nu sitter han korta korta stunder o sen ramlar han. O eftersom han typ bara vill sitta om dagarna så kommer det säkert snart att han sitter!!!! Köpte en pussel-lekmatta åt honom i helgen som är super. Den är liksom fast att sitta på men ändå så slår han sig inte när han tappar balansen, verkligen toppen!!!! Dock har han konkurrens om den...för katterna gillar den också :P

Nu ska jag o lillskrutt ha vår mysfrukost! Jag äter min frukost o Melvin äter gröt!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0