Lite smågodis tack!

En hemmadag för mig idag!!! Har stått i o städat o grejat på bottenvåningen och tänkte mig fortsätta med övervåningen imorn!!! Blev både dammsugat och moppat golv samt badrumsstäd :) känns himla bra!!! Magnus han har jobbat som vanligt idag men åkte in en liten vända till stan för att fixa nåt inför helgens jobb samt handla lite mat. Då badjag lite snällt om att jag önskade mig lite smågodis (dvs lösviktsgodis). O nog allt fick jag lite smågodis av min älskade make, 1,1kg köpte han. Tokstolle. Det lär ju räcka i typ 3v veckor eller nåt. Men gott är det iaf :) Sitter och ser på film nu ikväll o mumsar lite godis! Dock nyhetespaus just nu i filmen....eller nähä nu tog den slut. Därmed får detta inlägg avslutas lite snävt.

Sov gott inatt alla mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0