Lååång vecka.

Så är då fredagskvällen kommen!! Det har varit en lång vecka för mig och lillskrutt och det märktes på honom nu ikväll. Har var så övertrött att han bara skrek. Men tillslut efter ca 30 minuter så somnade han och sedan cirka tjugofem minuter sover han gott i sin säng :)
   Men det har varit en väldigt rolig vecka! Mys med Jenny i måndags och sen två dagar hemma med fixande tisdag och onsdag! Sen var det mammamysfika i går och idag så tog faktiskt jag och Melvin en tripp till Kristallen =) tänk att det redan är 1,5år sedan jag blev flyttad från Kristallen ner till Slavsta och ändå känns det som igår när jag kommer dit! Barnen känner igen mig och det är så mycket kramar och bus på schemat när man kommer dit! Det var verkligen jätte mysigt att vara där en stund. Men efter ca 1,5h så åkte jag och Melvin därifrån. Det blir ju så intensivt för lillskrutt eftersom alla kidsen på förskolan vill klappa och leka med honom.
Hem med bussen och sen har det typ gått i ett till nu. Lite bus när vi kom hem samtidigt som jag pratade med pappa i telefon. Sen lagade vi mumsig middag, pastagratäng med fläskfilé *mummma* ge sonen gröt och natta honom var näst på tur innan nu jag och mannen sitter i soffan! Mannen mumsar chips o jag tänkte göra mig en skål med popcorn så fort jag skrivit klart här!!! En alldeles lagom ansträngande fredagskväll =)

Imorn är det tomt på mitt o Melvins schema hela dagen och så ska det förbli! Känner att det behövs en vilodag för både honom och mej =) Vi tar och är hemma och har familjemys fram till Magnus ska iväg en vända och jobba och sen lär det väl bli schlagermys imorn kväll =)

Ha en riktigt skön helg mina vänner!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0