Kickstart av dagen!

Idag så kickstartade jag och Melvin dagen!!! Eller ja, jag kickstarta och Melvin fick hänga på  :P Jag vaknade vid 10-tiden och var skapligt pigg...hade säkert somnat om, om jag tillåtit mig göra det men jag gjorde inte det idag! Utan jag klev upp o klädde på mig lite fort! Tog sedan upp Melvin som fortfarande halvsov och tog på honom ytterkläder och bäddade ner honom i hans vagn och sen gick vi ut på promenad!!! Dock blev det bara sisådär en 40 minuters promenad för det var så jäkla kallt :( Var riktigt gråkallt så det kändes som att kylan gick igenom allt jag hade klätt på mig. Men huvudsaken var iaf att jag varit ute o promenixat en vända =) Melvin vaknade efter en liten stund i vagnen men verkade tycka att det var ganska så mysigt där han låg välinbäddad.

Dagen har fortsatt i ett alldeles toppen tempo och med ett kanonhumör på lillskrutt! Det var bara hans dagliga dåliga humör där vid lunch när han egentligen är jätte trött och behöver sova men inte vill sova när han inte får somna i min famn. Tack o lov hade jag Fians stöd i tele idag. Tillslut testade jag med Fians inflytande att klä på Melvin, lägga honom i vagnen och ut på altanen! O han somna o sov där i 45 min!!! Loveli!!

Efter de har det varit lek o mys resten av dagen och kl 19 sov lillskrutt i sin säng =) Nu är det mys med katterna istället och ser på lyxfällan på tv!!! Lagom ansträngande kväll :)

Tjolahopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0