Fortsatt hemmakurerande

Ja jag har hållt mig hemma idag också o sett till att kurera min förkylning! Har iaf mått mycket bättre idag även om jag varit trött. Dock mycket trötthet på grund av terroristkatten Bamse som var i farten natten till idag. Men det som är himlarns positivt är ju som sagt att förkylningen känts bättre =) Ett plus i kanten var att Melvin gärna ville sova lite tillsammans med sin mamma idag på eftermiddag så jag fick en timmes välbehövlig sömn, tack tack för de älskade Melvin <3

Idag då, ja vi har tagit det väldigt lugnt här hemma. Melvin tog ett stort steg i sin sittträning idag och lyckades faktiskt sitta själv flera gånger idag. Bara i ca 10 sekunder men det tar sig, från början drutta han ju omkull på en gång. Tror inte det tar lång tid till innan han sitter stadigt själv =) Vår stora kille som lär sig massor just nu!! Ikväll blev det badning av lillskrutt, det var behövligt även om han inte tyckte det var så himla skoj ikväll....tror bestämt han var lite för trött för att bada men det blev gjort iaf och det var en himlarns glad kille så fort han kom upp ur vattnet!

Imorn är det lördag och en fullspäckad dag!!! Dagen ska inledas med lunch hos goda vänner som vi inte träffat på länge. Efter det så styr vi bilen mot Stockholmo och Melvins fadder Madde =) Det blir middag och mello i storstaden. Ska bli en alldeles fantastisk dag och håller tummarna för att Melvin tänker vara på sitt bästa humör =) Men nu ska jag faktiskt vara så tråkigt att jag tänker gå o lägga mig i sängen trots att klockan bara är drygt 21.50. Man måste passa på att sova när sonen sover....och de speciellt när man själv är förkyld...för det är ju faktiskt så att vila är bästa meducinen!!! Så jag säger natti natti och önskar er alla en god natts sömn och en skön lördag!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

2012-02-25 @ 14:58:34
Postat av: pelle

Ring RinG ring ring Farfar längtar! farmor med

2012-02-25 @ 15:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0