Farfar & Melvin dag!

Ja idag var jag inte speciellt kaxig när jag vakna. När Melvin började prata o berätta att han var vaken så ville jag inget hellre än dra täcket över huvudet och sova lite till. Jag kände mig halvdöd av snor i hjärnkontoret =( 
   När vi kom upp så startade jag min dator och hade fått en mail av farfar Pelle om jag ville ha avlastning idag så skulle jag höra av mig. Så jag gjorde faktiskt det. Så han kom hit vid 11 snåret och var här till ca 16 med undantag för att han behövde åka en tur till apoteket. Det var så skönt för mig att jag verkligen kunde ligga på soffan o vila o på eftermiddagen bäddade jag tom ner mig i sängen och fick 45 minuters skön sömn! Så med farfars hjälp idag med Melvin, samt rinexin, vila och nässköljare så mår jag ikväll såååå mycket bättre!! Trycket över bihålorna har nästan släppt helt så nu är det "bara" snuva som jag hoppas blir bättre tills imorn den med....annars får jag väl kanske chansa o se om farfar vill komma o leka lite med lillskrutten imorn med =) Så mysigt att se hur Melvin myser med farfar!!! TACK så jätte mycket för idag Pelle.

Nu blir det en ny nässköljning och sen fortsatt vila i soffan =) Måste må toppen på lördag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0