En fullspäckad dag!

Ja vilken dag! Först nu när klockan är 20 på kvällen som jag för första gången idag sitter i soffan =) Men det har varit en himlarns bra dag. Dagen startade med att väckarklockan ringde och det var bara o studsa upp. Gjorde mig själv redo för att bege mig iväg till stan och 9.45 fick jag gå o väcka Melvin så han också skulle få på sig kläder. Vi traskade ut till bussen och redan här så började dagen sådär....bussen var mellan 15-20 minuter försenad och jag som hade en tid att passa *suck* Nåja 25 minuter efter utsatt tid så kom jag och Melvin fram. Vi var inbjudna till en mamma i mammagruppen på fikamys. Det var en jätte mysig fika med mammor och barn!!! Tack så hemskt mycket Jessica för inbjudan :o)
   Dagen fortsatte med en promenad till gränby. Jag var ju tyvärr tvungen att lämna tillbaka Melvins fina uggle-pyjamas för den gick sönder efter en tvätt och två nätters användande. Men det var inga problem att reklamera den och få en ny! Sen blev det lite body'sar till lillskrutt också....han fortsätter ju växa som ogräs på längden så allt blir för smått. Men nu är hela hans garderob uppdaterad så nu bör vi klara oss ett tag!! Lite andra smågrejer fixade jag också medans jag ändå var på gränby innan jag åter satte fart under skorna och promenerade till stationen för att ta bussen hem!!! Allt gick som smort hela dagen förutom bussen till stan.

Men nu ska jag SLAPPA i soffan och bara ta det lugnt o se på Biggest Looser klockan 21 =)

Morsning!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0