Dagens program av Sofias änglar.

Usch. det är med en stor klump jag sitter här i soffan.
Dagens program av Sofias änglar berörde mig väldans mycket. Detta för att det är en fin vän i min närhet som förlorade sin mamma. Sänder all min kärlek till dig E <3<3<3 Visste ju att det var hennes familj det skulle handla om ikväll men ändå så var det overkligt att se på det.
   O till råga på allt så var livscoachen som var med i programmet, det är en mamma till ett barn på min avdelning på mitt jobb! Hihi så liten världen är =) Men nu hoppas jag verkligen att pappa Stefan och barnen njuter av sin nyrenoverade och super fina lägenhet och av varandra! Samt all annan familj och vänner tar hand om varandra.

Och det gäller även alla andra här i livet. Ta hand om varandra <3




Kommentarer
Postat av: Anonym

detsamma, ta hand om dig och din familj

2012-02-27 @ 23:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0