AJ AJ....

...vad jag har int i mina bihålor :( Vill inte. Tur att man har rinexin hemma och kan börja med det på en gång så hoppas vi att det inte blir så mkt värre utan att det vänder igen. Tänk så fort det kan gå, imorse när jag vakna så var jag ju bara lite småsnuvig. Sådär som alla människor är nu...men nu ikväll känns det som om jag har en betonghjälm runt huvudet. Så blir snart sängen här så hoppas jag att sömn, rinexin och alvedon gör susen under natten och att jag mår kanon imorn! *önsketänkande*

Dagen idag blev inte alls som jag tänkt mig. Jag och Melvin steg upp vid 8.20 då vi faktiskt skulle göra oss iordning och åka in till Gränby för att ha mammamys med några av de andra mammorna i mammagruppen. Men shi fick jag och tack för att du ringde imorse svärfar. Det var sådan ishalka ute att det gick inga bussar så det var bara o stanna hemma. O så här i efterhand var det väl smart så jag inte smittat ner någonmed min förkylning! Men bra sur var jag i morse över det eftersom vi hade stigit upp o allt! Det blev en dag i lugnets tecken här hemma istället....Efter lunch så gick jag och lade mig tillsammans med en trött Melvin, han sov i 2h och jag i 1,5h det var verkligen välbehövligt! Sen har vi bara tagit det piano. Melvin somnade vid 18.40 ikväll och efter det har jag suttit fastlimmad i soffan och pratat en massa med Pernilla!

Men nu blir det tidig sänggång för mig, natti natti!!

2 bilder från idag!


Tror lillskrutt försöker säga att han hellre vill vara på golvet än i babysittern!


Leka med sin tandborste på skötbordet är skojsigt! Han borstar sina tänder, han ännu inte har, väldigt noga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0