Stor dag idag!

Helt galet!!! Igår skrev jag ju om attMelvin sovit länge men att han hade ju bökat lite på natten då. Inatt fattar jag ingenting....han somna som vanligt vid 19 igår kväll och har sen sovit utan ett pip till 9,27 idag. Det är ju lite för bra för o vara sant....men iaf så lägger jag in en beställning på en likadan natt till natten mellan nyårsafton - 1 januari!!!!

Igår hade jag en riktigt härlig dag. Strax innan lunch plinga telefonen o det var Anna som undra om jag ville hänga med ut på en promenix! Så fick i Melvin lunch o sen begav vi oss ut i alldeles fantastiskt vinterväder =) Det var super härligt!!! Dagen fortsatte med bus här hemma o Anna o hennes lilla familj kom in o drack en kopp te innan det var dags att laga middag.
Kvällen tillbringades i soffan med min make! Vi mumsa grönsaker med dip och tittade på filmen "Cockpit" en bra film som jag tycker ni ska se :) Kände mot slutet av filmen att jag fick en vidrig huvudvärk så när filmen var slut gick jag o lade mig.

Idag är det en stooooor dag!!!! Det är dagen då jag ska testa något med mjöl i och se om magen klarar det. För nu har jag ätit prolaktas i 2 dygn så nu ska magen klara det om det är så att jag klarar mjölk! Jag håller tummarna stenhårt, kan du också göra det för min skull????

Nu ska jag ta o plocka fram frukost!!! Väldigt sen sådan men så blir det ju när man sover länge :)
Ha en underbar dag alla!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0