Mysdag!

En ny dag går mot sitt slut i skåneland =) En dag som har varit riktigt bra. Jag tänkte först imorse att detta kommer bli en skitdag då både jag & Melvin vaknade när Nettan mecka i köket imorse innan hon skulle åka till jobbet. Men tack o lov lyckades jag få Melvin att somna om igen efter ett tag men jag själv lyckades inte somna....jag hade blivit för vaken av o vänta på att Melvin somna om. Men han somnade och det gjorde ju att dagen blev bra ändå!
    Jag och junior tog bussen in till Ystad strax efter tio. Gick på span efter de böcker jag vill ha till Melvin men de fanns verken på bokia eller åhléns, morr. Så istället för o brottas med alla människor på stan promenerade jag hem till pappa & Eva o gav Melvin lunch där innan vi gick vidare hem till min kusin Petra och hennes tjejer! En super super mysig dag =) Melvin har haft fullt upp o busa med sina sysslingar!!! O tack för den super braiga julklappen han fick, en riktig fullträff! Såna här dagar önskar jag verkligen att jag bodde här nere....gäller även gårdagen.....för jag har världens bästa familj/släkt! Idag hann Melvin träffa morbror lite innan det var sängdags och imorn kommer äntligen Nettan få träffa honom! Hon åker ju så tidigt och kommer hem så sent från jobbet så hon har inte hunnit med o träffa lillskrutt ännu. Men nu så har de iaf 3 hela dagar att busa på o likaså brorsan =)
   Imorn ska det göras lite julgodis och Marcus ska koka kalops åt Melvin! Får väl se vad vädret bjuder på om vi tar o går ut en liten vända på förmiddagen så Magnus får sova....han är i detta nu i bilen på väg ner här till oss. Ska bli mysigt att vi alla blir samlade <3

Blir nog sängen ganska så snart för mig. Eftersom jag varit vaken sedan drygt halv6 imorse är jag inte speciellt pigg. Så får se när jag checkar in hos John Blund! Melvin sover så gott så i väntan på pappa ska komma <3

Sov gott alla vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0