Mys i massor.

Mys, det är rätt ord för att beskriva min o Melvins tillvaro här i Ystad!!!!
Igår var det en dag i ganska högt tempo med massor av intryck för junior. Så ogår kväll när vi väl kom hem till bror & Nettan så drack han sin välling och sen stupa han i säng o slockna på två röda.
Hadexen mycket bättre natt än jag vågat tro...jag trodde ju han skulle vakna o drömma en massa men han sov så gott så hela natten! Han skippade tom o vakna till vid 4-5 vilket han annars fastnat lite i sedan vi kom hrm från Thailand. Duktig kille som sover bra vart vi än kommer!

Idag har det varit en lugnare dag!! En mysig morgon med bror min tills han åkte o jobba vid 10. Då klädde jag o junior på oss och tog en promenad till bageriet här i byn o köpte lite fokabröd! Vi väntade nämligen in min kusin Hanna på besök idag! Lagom till lunch kom hon o hennes pojkvän Filip. Lite lunch i magen i sen somna Melvin o Filip åkte hem. Eftermiddagen bestod av massa bus för Hanna o Melvin och ävrn min moster Lena kom o myste med oss!!! En super dag=)
Ikväll lagade jag ungsstekt tirskrygg med potatis och hollandaisesås tills hyresvärdarna kom hem från jobben! Smaskens. Nu är det slappa i soffan på menyn...men jag ska nog ta o resa på mig för att görs en kopp te! Bror hade köpt hem nåt nytt spännande te som vi ska prova!

Imorn är det fredag....vilket innebär att imornkväll åker Magnus ockdå hit. Ska bli mysigt att han kommer hit till oss. Saknar honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0