Hem ljuva hem!

Ja hur mkt man än längtar efter o åka på semester och vara borta så är det ju alltid skönt att komma hem till sitt eget :)
Vi hade en super bra semester i Thailand!!! Vi avslutade resan med två dagar på stranden....Melvin var jätte rädd för ljudet av de höga vågorna men så länge han fick sitta o leka i sanden var han super nöjd. O så tog vi ett dopp i poolen med honom när vi kom tillbaka till hotellet =) Flygresan hem gick som en dans! Melvin skötte sig exemplariskt. Plus att vår söta flygvärdinna (som även var med på flyget ner) fixade en hel rad stolar åt oss då det fanns plats. Så Melvin kunde både leka o sova gott!!!!
Vi kom hem i lördags vid halv4-4 nåt. O jösses så trött man var då. Jag kan ju verkligen inte sova på flygplan. Men vi plocka upp lite o Melvin käka middag o sten decka kl 18. Haha jag o Magnus gick o lade oss 19,05 :P Dock har ju dygnsrytmen varit lite knas....så jag har vaknat vid 1-2 på nätterna o inte kunnat somna om. Melvin har o å vaknat till vid den tiden men tack o lov somnat o. O Magnus har sovit bäst av oss! Men inatt har det varit bättre! Jag somnade precis efter 21 igår o sov nu till 07, så tio timmar var ju gott :) melvin somnade vid 19 o sover ännu!!!! Så nu verkar
ordningen i dygnet vara återställd.

Igår var vi in till stan hela familjen för att köpa vinterskor. Var en tur till boländerna o kolla stadium o skopunkten. Inte en jäkla sko som passa Melvin. Suck. O för den delen hitta jag o Magnus inget heller :( Så letandet går vidare....om ni har nå bra tips på en bra vintersko till en drygt 1åring i ca storlek 22 kan få berätta de!!!

Annars så är det ganska lugnt! Melvin har tandexplosion i sin mun. Så han har det lite jobbigt. Ska ju tillbaka med honom till tandläkaren på torsdag o kolla så blodutgjutningen läkt ordentligt :) Har ju kommit en tand där nu så vi tror allt är toppen!

Nu ska jag faktiskt ta o kliva upp o klä på mc o mysa ner mig i soffan o avnjuta en god kopp te o lugnet innan junior vaknar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0