Fullspäckad dag.

Ja igår var det en dag som gick i hundraåttio.
Upp o hoppa tidigt då vi skulle vara på dop i G:a uppsala 10,30. En fin men väldigt lång dopsgudtjänst, ja det var inte lätt o ha Melvin still i nästan en timme i kyrkan, följdes av ett fantastiskt smörgåsbord och efterföljande fika! Hurra för Emilia =)
Vid 13,45 lämnade vi dopfikat för att vidare bege oss till barnens hus o få vagnens skador bedömda. Knäckt och skevt chassi blev domen. Samt att det inte går att laga utan att de förespråka en ny vagn. Så nu ska papperna barnens hus skrev skickas till fritidsresor tillsammans med en blankett därifrån. Så hoppas vi det går hyfsat fort trots jul och nyårshelgen som snart är här.
Vagnen fixad så långt och vidare blev det näst sista julklappsfixet! Jag har en grej kvar att fixa innan vi åker till Ystad. Men vet precis vad det ska vara så det kommer gå smidigt! Vidare hem och laga middag, hemlagad pizza var det på menyn! Magnus fixa den o jag bakade en mjuk pepparkaka. Mums. Middag i magen och sen kom bästa Anna, Tomas o Knatten på glöggmys och film - grinchen! Den är ju ett måste i jultider =) En super mysig kväll!

Natten har varit en konstig en! Melvin hade nå fnatt o vaknade på det bästa humör man kan tänka sig vid midnatt o sen var han vaken ett tag i sin säng. Jag mådde jätte illa inatt...men tror det var ren utmattning då jag sovit för lite hela veckan. För idag känner jag inget alls!
Idag är det söndag och Magnus ska iväg på jobb på eftermiddagen. Får se vad jag o Melvin hittar på med då! Nu är det iaf dags att stiga upp o fixa frukost!

Ha en bra dag!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0