Fisörbesök o bibblanlek!

Vilken bra dag detta varit :)
Melvin sov hela natten och vaknade inte för välling! Så nu äntligen kan man väl säga attnätterna är som de ska igen!

Idag så lämnade jag & Melvin huset vid tjugo i nio imorse. Jag skulle vara hos frisören kl 10! Vi mötte upp Bengt vid 9,45 och så gick vi till bibblan. Melvin & Bengt skulle leka tillsammans medans jag var hos frissan. O det hade då varit fullt ös....i nästan 2h höll de på o busa :) När jag var klar så möttes vi upp o gick o käka lunch på "Upsala nya café". Efter lunchen så åkte Bengt hem för lite vila...hon skulle ju jobba inatt. Melvin checkade också in hos JohnBlund och jag uträttade lite ärenden på stan =)
Vi tog bussen hem tio över två. Mumsade mellis och plaskdax i badkaret för Melvin på schemat innan vi lagade middag! Sen har det bara lekts fram till Melvin gick o lade sig för en liten stund sedan. Väntar just nu på att han ska somna in riktigt djupt så ska jag ringa min saknade vän Pernilla. Tycker sllt hon o hennes Ivan kan flytta tillbaka till Uppsala.

Imorn blir det en ny morgontur till stan. Melvin har återbesök hos tandläkaren kl 10. De ville ju kolla så blodutgjutningen blev bra. Får se vad de säger imorn. Men vi ser då inget konstigt längre...där är ju en tand nu!

Tjingtjong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0