Året går mot sitt slut.

Tiden går verkligen i hundraåttio. Om lite mer än ett dygn så är det här året, 2012, till ändå och 2013 tar fart!!!!!
   Håller på o skriva på min årskrönika för fullt. Den bjuder jag som vanligt på den första januari =)

Igår och idag har varit fixar dagar inför nyår =) Jag och Melvin lyckades städa en hel del igår. Jag mycket medans han sov och sen lite medans han var vaken också faktiskt! Skööönt. Sen så tog jag & Magnus det sista idag då lillskrutt sov samtidigt som vi småfixade med lite annat innan vi på eftermiddagen begav oss en sväng till stan för inköp av lite ljus o sådär! Hade missat att det var så tomt i ljus-förrådet.

Ikväll så har jag en kväll för mig själv. Eller ja, Melvin ligger o sover i sin säng! Men Magnus är hos grannen o tar nån öl o lirar lite kort. Ganska skönt ändå o få en stund för sig själv och tänka igenom året som gått.....o filosofera lite på vad man vill få ut av 2013. Så jag ska ta o hälla upp något gott att dricka och fortsätta skrivandet av årskrönikan nu när lugnet råder här hemma....tar en paus vid åtta snåret då jag tänkte titta på så ska det låta. Måste ju även ladda lite för morgondagen. Det blir nyårsfirande enligt tradition och det ska verkligen bli hur mysigt som helst. Alla de bästa som bor nära kommer, men visst blir det tomt utan Pernilla, hon är liksom en del av vårt nyårsfirande. Miss you <3 

Nu, dricka nåt smarrigt o äta godis samtidigt som det ska skrivas =) 
Ha en skön kväll alla, ett gott slut önskar jag er alla!
 

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Men sötis saknar dig med....... Ni kommer att få en kanon kväll, KRAMAR

2012-12-30 @ 21:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0