2 super dagar :)

Ja på det stora hela har vi haft två toppen dagar de som nyss varit, söndag och måndag!!! I söndags låg vi ju o drog oss länge alls tillsammans innan vi steg upp och mumsa frukost!!!! Ett städ och röjj ryck följde sedan och Melvin hjälpte så snällt till att dammsuga tillsammans med mig :) Jag & Melvin städade medans Magnus röjjde i byrån i sovrummet samt klädkammaren!!! Riktigt julfint blev det =)
Melvin checkade in hos John Blund mitt i städningen och när han vakna igen åt vi alla mellis innan vi klädde på oss och gick ut. Magnus skottade en massa, Melvin fick åka pulka och har fått en egen liten snösläde av faster så han hjälpte pappa att skotta!!!! Farmor & farfar titta förbi också o busa i snön. Det var en överlycklig liten grabb ute o lekte! Dagen fortsatte och vi gick in o fortsatte leka innan det var dags att laga middag. Mat i magen o lite bus innan junior sa gonatt:)
Kvällen tillbringa jag o Magnus i soffan o kolla på Vem slår Filip & Fredrik. Var ju två handbollskillar från Ystad som var utmanare....o de vann!! Sen ropade John Blund på mig.

Gårdagen var en ny dag då väckarklockan ringde vid 8. Vi skulle ju vara hos Melvins dagmamma och hälsa på vid 9! Det var hur bra som helst, Melvin stormtrivdes bland alla kompisar som var där! Han brydde sig inte ens när Magnus sa hejdå till honom för att han skulle iväg till jobbet.
Eftr dagmammebesöket traska vi hem och mumsa lunch och sen deckade Melvin som en tok. Han var helt slut :)
Medans Melvin sov ringde jag o prata med bror! O när Melvin vakna igen så var vi hemma en kortis innan vi klädde på oss o gick ut till bussen. En tripp till stan för att köpa byxor åt bror & Nettan samt fixa sista julklapparna. Sagt o gjort! Dock så tappade jag humöret i stan då det var helt världelöst plogat så det gick knappt o komma framåt med vagnen på många ställen. MORR. Men alla klappar blev inköpta och byxor! Så när vi var klara i stan så tajmade det med att Magnus kom från Stockholm så han hämta upp oss!!!!
Mat i magen och kort därefter somna Melvin! Då gjorde jag & Magnus vaniljfudge som blev super god och jag slog in alla julklapparna :) När allt var klart o disken undanplockad var jag redo för sängen.

Idag är det tisdag och jag har startat en maskin tvätt då vi får med oss det vi vill till Ystad. Jag & Melvin åker ju mitt i ottan imorn. Så ska se till att packa idag och ha en dejt med Anna & "knatten"!!!! Myyyyyys <3
Men nu, frukost!!! Min mage är jätte hungrig. Melvin skrotar runt o leker han!

Tjipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0