08.48

Det är lyx att bli väckt så sent som 08,48 på morgonen när man har en 16 månaders grabb i huset!!! Han har inte vaknat före 8,30 sedan vi kom hem från Ystad :) Dock har han haft två nätter på rad nu då han sovit lite oroligt. Är väl tänderna som spökar. Blir säkert bättre snart igen.

Igår så var det stora fixardagen och Melvin hade tur att farfar ville komma och leka så han slapp fara runt. Magnus skulle ju iväg och skriva Storvretacupen o medans han gjorde det så dumpa han mig på Gränby så jag kunde storhandla! Sen kom Magnus åter och hämta mig, då åkte vi och köpte en tripp trapp stol åt Melle!!!! Wiiii vi fick tag i den gröna som vi ville ha :) Tillslut var vi in en tur på city gross för att köpa kött till nyår! Så nu är allt fixat.

Just de, igår så började jag ta prolaktas! Håller tummarna så att de funkar på mig...för isåfall kan jag från imorgon äta vanlig kost!!! O då kunna bli bortbjuden/gå ut o äta utan att behöva fråga om allt....o ev komma hem hungrig för att det inte finns mat som man tål. Håller tummarna stenhårt att de ska funka :)

Idag är det jobb för Magnus på menyn medans jag & Melle inte har nå speciella planer. Får se vad vi hittar på med, skönt o ha en oplanerad dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0