Sparsamt bloggande.

Ja jag måste ju säga att det blivit väldigt sparsamt bloggande sedan min älskade bror & Nettan kom hit!! Men det är väl klart att jag inte direkt prioriterar att sitta vid datorn när de är här på besök. :)

Igår fick jag ju den där blodtrycksmätaren som jag skulle bära i 24h. Fick den 9,30 imorse och skulle lämna den samma tid idag. Jag höll på att bli galen kan jag säga. Det var väl okej under dagen igår....men fy f*n inatt. Jag har sovit 2h sammanhängande sömn annars har man vaknat varje timme då mackapären pumpa upp sig. Det var hur drygt som helst. Jag var så himla lycklig när det var morgon idag och jag visste att det bara var frukost kvar innan vi skulle åka mot vårdcentralen och lämna maskinen. Fick dock inte veta så mkt idag mer än att jag fick ett papper med alla mätningar som gjorts. O inte behöver jag vara läkare för att förstå att mitt blodtryck är långt ifrån stabilt och att när det kraschar så är det ordentligt. Så det blir lite intressant att se vad läkarn säger på torsdag då hon ska ringa. Håller tummarna att hon har något bra att komma med som ser till att jag kan må bra 24h om dygnet.
   Efter att vi lämnat min maskin så åkte vi en tur till Thuns! det hade jag och bror pratat om länge att han gärna ville ta en tur dit. Tur var väl det, för han hittade hur mkt kläder som helst. Han hade lätt kunnat göra av med flera tusenlappar :P Men iaf en fin t-shirt och en ursnygg jacka!!!! Nettan gick dessvärre där ifrån utan några nyinköp. Jag fick mig en ny vinterjacka vilket var behövligt, plus ett tio-pack wetextrasor! Melvin fick ingenting han heller. En liten lunch på Thun's innan vi åkte hemåt. När vi kom hem så deckade alla utom Marcus. Det var välbehövligt =)
Ikväll blev det grillat till middag! Sen har vi spelat lite spel!!! Nu ska jag ta o gå o borsta tänderna och lägga mig. Tröttheten är enorm efter natten som var.

Natti natti mina vänner!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0