Provsvar.

Ja så kom denna fredag då min läkare skulle ringa och ge mig mina provsvar från ionsdags då jag var hos läkarn. 
   Läkaren gjorde som hon sa, det var runt lunch som hon ringde. Så vad blev då domen? Ja det var ju inte riktigt som jag trodde att det var lte dåligt blodtryck bara. Nääää det är för lågt med trombocyter i blodet, lite för dåligt sockervärde på dagen samt att provet de tog på sköldkörteln inte heller var bra, allt detta i kombi med mitt katastrofala blodtryck = man mår som jag ör o svimmar lte hit o dit. På måndag blr det återbesök till läkarn....då ska det tas nya prover. Skulle bland annat tas nå mer nogrannare prover på sköldkörtel och socker. Så får vi se vad de visar och vad som händer efter det. Förhoppninsvis ska det bli någon ordning på det.
 
Idag har det varit en liten stadstur på schemat. Skulle köpa en barngrind till altandörren...men de var slut, tyvärr. Skulle komma in nya på torsdag i nästa vecka! Sen blev det en lten tur till ikea där jag köpte en halkmatta till badkaret så Melvin kan plaska där isället för i badbaljan! Samt en pall så han kan stå där så man kan tvätta honom ordentligt i handfatet i badrummet istället för bara med våtservetter nu när han mer än gärna själv ska hjälpa till att äta maten :) Vår lilla kille börjar verkligen bli en stor liten pojke :) 
 
Nu blir det sängen för mig....blev ingen tupplur med Melvin idag då jag tänkte...."att Sover jag nu så kommer det att ringa!" mkt riktigt så blev det så, så var ju lika bra att man inte somna! 
 
 
 
Natti natti!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0