Nerbäddad

Ligger i sängen...ja har faktiskt gjort det  i en timme redan! Jag o Skuttan!! Magnus har bokat tvn i vardagsrummet ikväll med fotboll. O det är jag inte det minsta sugen på att se så jag bädda ner mig i sängen och titta på hollywoodfruarna istället :) Det är lagomt ansträngande att titta på!! Lite tjatig är jag men åhhh vad jag längtar efter att kroppen mår bra igen. Hoppas på att jag kan känna mig lute puggare när Marcus & Nettan är här  de kan ta Melvin en massa :) kul för både Melvin och de och skönt om jag kan få sova lite extra!!! Igår var ju en lite mindre dålig dag. Jag stod på benen hela dagen trots en tur till stan. Idag har det varit så mkt sämre. Låg större delen av tiden innan lunch på golvet i Melvins rum o log åt när han och Magnus busa o lekte. 
   Har varit en heldag inne då det regnat väldigt mkt idag, lite tråkigt för Melvin men han har inte klagat!!! Han kör hårdträning i att stå själv och försöka gå!! 
 
Imorn hoppas jag på en bättre dag i kroppen än idag samt att det är lite uppehållsväder så Melvin kan få komma ut och leka lite i sandlådan o gunga!! 
 
Men nu ska jag spana lite i mio's nya katalog som kom idag o se om man får någon ny rolig inspiration innan det är sovtajm!!
 
Natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0